torsdag 13 juni 2019

13.6 är en speciell dag varje år

Denna dag har många minnen från tidigare år. Det är dagen då mannen i mitt liv såg dagens ljus för 51 år sedan idag.
För exakt ett år sedan var vi på Rhodos och njöt av semester tillsammans med familjen. Vi firade mannen i mitt liv 50 år.


Denna dag i år har du fått njuta av skön sovmorgon, för att sedan möta mig vid vedhopen på gården. Där hade vi kvalitets tid och högen försvann.
 Tony! Varje dag älskar jag dig med hela mig. Vi säger det varje dag : Jag älskar dig och kallar varandra för älskling.
 Lika viktigt är det även att visa respekt för varandra som vi gör, att stötta varandra i lust och nöd - det kan man säga att vi blivit experter på. Det går ju inte alltid som "på Strömsö".
 Att ge och ta, vi uppoffrar för varandra på olika sätt. Även detta finns i vår vardag.
 Att skydda varandra och vår familj, i ur och skur. Tummen upp på den delen. Som vi tidigare konstaterat är dessa det bästa vi gjort

 Denna kväll får du fira på travbanan .För att för fyra år fixade detta ekipage så att Elin fick sitt travkörkort.
Ikväll står jag inte vid din sida, det är inte lätt när man borde vara på två ställen på samma gång.Denna gång blev det möte med viktiga punkter angående mitt jobb som drog det längre strået. Detta är den andra gången jag inte är med på en tävling med Ofelia. Suck! Tur att man kan se det live via telefon, får smita en stund in på toaletten. (Hi,hi!)
Ha det bäst och kram!
Hjärtat har inga rynkor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar