tisdag 11 juni 2019

Juni

Så kom då sommarmånaden juni. Vi fortsatte tävlings säsongen med Ofelia & Kim i Kaustby 2.6. Här slutade de på en fjärde plats. Bra jobbat!
 I övrigt varvar jag arbetsdagar i början av veckorna med semester i slutet.Det är fjolårets semester som jag använder upp innan den riktiga börjar i mitten av juli. Hittills har jag lyckats med att ha ledigt när det varit som varmast. Ibland så lyckas man.
 Vår långresa i travets tecken gick i år till Lahtis. Den kom överraskande på när vi i ett väldigt sent skede bestämde oss för att åka. Orsaken var uttagning till nordiska mästerskapen. Ekipaget fick inte den bästa starten och det gäller ju att få in det. De slutade på en jämn åttonde plats men förbättrade tiden som par. Det var bra gjort! Det var även bilstart som var den första för Kim.


 Varma dagar hemma hos mig! Det betyder många simturer i poolen och grader som stiger. Vi hade redan grader som översteg 24. Härligt!
Dottern! Henne skålade vi med på söndag efter att hon klarade gult bälte i Krav maga -självförsvar.  
Grattis! Du fixade det!
Nu är det tisdag och livet rullar vidare ......
Ha det bäst och kram!
Titta! Jag kan också skratta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar