fredag 2 november 2018

Endoskopi, hm!

Tarmtömningen gick bättre än bra. Jag frös som bara den men .........skiten kom ut.
Att bli undersökt av samma läkare som gjorde det i sommar - fullträff. Tur för mig att sjukhuset i vår stad köper tjänster från Vasa och att jag fick reda på det. Toppen!
Det vad jag däremot inte visste var att det tog så jävla ont som det gjorde. Hade nog en massa värkmedicin i kroppen i somras. Trodde ju att det var relativt smärtfritt men tji, fick jag. Kände mig som en uppblåst ballong
och de såg på mig att det var jobbigt, pust! Bad sköterskorna att göra som hon gjort i Vasa. Tryck mig på magen! De gjorde det och jag överlevde utan smärtmedicin.Vad underbart att sedan få höra att allt ser bra ut, små ärrbildningar från sommaren såg han men annars med blotta ögat var allt ok. Nu får jag vänta på provbits svaren.
Efter denna dag somnade jag ovaggad genast efter klockan nio. ZZzzzz...
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar