onsdag 12 september 2018

Jag har inlett

Nu har jag äntligen inlett höstterminen.
På måndagsmorgonen styrde jag bilen mot mitt jobb - yes! Så roligt att träffa alla barnen och mina kollegor. Så klart kände jag av det i ryggen att jag gjort något jag inte är van med, men det gick bra i alla fall.
Igår hade jag kurs dag hela dagen och även den dagen gick bra trots att den gick i sittandes tecken. Så roligt när det är bra, lärorika kurser som man får gå. Gårdagens kurs var om krävande barn. Att vi sedan åt lunch ute på stan gjorde ju dagen fullständig.
Idag är jag ledig. Eller ledig och ledig. Har redan hunnit vara vid fysion, ska sedan fixa till frisyren vid Ica och åka på crp kontroll. Ja , du läste rätt. Ska kolla upp det ännu. Inte för att sjukhuset vill det utan för att jag själv ska få veta att det är ok. Man har ju ansvar över sin egna kropp!
 Tänk att det redan är eller tänk att det endast gått tre år sedan denna underbara dam flyttade till oss.
 Så mycket kärlek, glädje, nya lärdomar och pussar har hon delat med oss.
 Många fotografier finns hon på. Olika miner, olika väder olika delar visar hon och ja ni skulle bara veta hur mycket energi och glädje en häst kan ge!
Till helgen ska vi åka och titta på en till. Ni vet dubbelglädje! Får återkomma till den fröken!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar