onsdag 5 september 2018

Augusti har blivit september

Att vara sjukskriven betyder inte att man inte har saker att göra. I mitt fall har jag mål för dagen, saker som jag försöker göra. Den senaste veckan har det varit fysion, besök till läkaren var vi diskuterade och funderade kring att jag ska stegvis ta mig tillbaka till jobbet - det känns toppen!

Sedan har vi även hunnit vara på trav - nu blev ni allt förvånade!
På lördag var det vid enligt oss finaste banan i Finland - Härmä. Där fick vi oss en ny lärdom. Elin tjuvstartade två gånger och fick snällt lämna banan. Det blev ingen start.
Kvällen tillbringade vi på bio. Ja vi såg den en gång till. Nu var även mamma & pappa med.
Måndag kväll i vackert sommarväder var det trav i Seinäjoki. Nu fick ekipaget revansch. Det blev en andra plats.

Sedan har mannen i mitt liv och dottern börjat 
Ups!
Sedan har hon även köpt sig sin egen bil! Stolt fröken! Att hon sedan har världens bästa moffa som gillar att fixa och kolla bilar, gör att den nu glänser i kapp med solen. Den är mer än godkänd. Hon har själv putsat och ordnat med insidan. Härligt! Underbart med samarbete och minnen för livet! Du och jag moffa!
Den här veckan är jag ännu heltids sjukskriven sedan går jag tillbaka på 50 % för att känna hur ryggen fixar det. Har ju inte direkt det ryggvänligaste jobbet. Hoppas att vara vid 100 % till julen.
Ha det bäst och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar