tisdag 7 februari 2017

Läkarbesök x 2

Foniater besök med Elin direkt kl 8. Detta var förmodligen hennes sista besök som patient på barnavdelningen eftersom det räknas inom sjukvården att man blir vuxen vid 16.
Just nu känns det som att vi fick med allt som fanns på listan, att han sedan alltid lyckas få det till en bra text som vi behöver, det får han en stor eloge för. Att se lyckan i hans ögon över Elins framsteg i livet gör mitt mamma hjärta fyllt av stolthet. Jag tar faktiskt åt mig äran att vi lyckats och känner enorm lycka över allt stöd jag fått av mannen i mitt liv. Ni ska veta att hon var tre år då vi besökte Mikael första gången. Underbart att vi fått ha samma läkare hela tiden.
Läkarbesök nummer två var angående mig själv och min hy . Blodprovssvaren hade inte kommit ännu så vi skulle ha telefon kontakt nästa vecka. Vi avvaktar och lever vidare.
Grönt är skönt eller hur var det.....mmmmm. En god variation och jag tyckte att idag var en bra dag att prassla papper.
Ha det bäst och varma kramar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar