måndag 6 februari 2017

Måndag

God morgon! Nu får du stiga upp klockan är 5.15. Jag åker iväg nu, vi rings.
Vacker och snäll väckning men jag skulle gärna svängt på mig och sovit en bra stund till.
Som det hör till på måndagar på jobbet hade vi rörelse, jag drog samma program till två olika grupper. En bra start på veckan!
Hemma möttes jag av en dotter som sprudlade av positiv energi. Hon har prao denna vecka på Mc Donald´s och det var hur kul som helst. Härligt! Denna gång är avståndet betydligt kortare än senast då jag hade 70 km till jobbet på mornarna.
Nu har vi en liten köldknäpp på visit men snön lyser med sin frånvaro och jag kan väl tycka att det känns helt ok. Har den inte kommit tidigare kan den gärna komma nästa vinter.
Ha det bäst och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar