torsdag 2 januari 2014

2014

Ett nytt år med många nya utmaningar och många  nya blad i en ny årsbok som ska fyllas med glädje, skratt, lycka, gemenskap men även sorg, motgångar och ensamhet.
Nyårslöften?! Hm, hur många har inte redan blivit brutna. Har inte som vana att  lova något så behöver man inte hålla något eller bryta något löfte heller - enkelt.

Snacka om en sömn som var långt borta igår, den ville liksom inte infinna sig. Detta händer mig väldigt sällan, men igår då, då slog "piggelin " till ordentligt. Sist jag tog mig en titt på klockan visa den 02:05 och då kan jag berätta att det inte var många sov timmar kvar eftersom Tony skulle väcka mig 05:30. Gäsp! Men har kört på och nu är man liksom på g igen efter jullovet men kan ärligt säga att det känns skönt att det är fredag imorgon och att helgen står inför dörren men trots allt är vardagen nog välkommen!
Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar