tisdag 31 december 2013

Mitt år 2013

Januari börjar året
Vi hade snö, - grader och jag arbetade för fullt inför hösten och frökens start i högstadiet till hösten.
Februari kommer sen
Fröken fyllde 12 år och vi njöt av en vacker natur.

Mars, april har knopp i håret.
Själv blommade jag av nässel utslag och vi firade påsk, sökte våren och fotbollen flyttade ut.




Maj och juni blommar mest.
Firade Emma 4 år och morsdag och fammo 92 år.

Även poolen fick vatten i det varma majvädret och ett bröllop fick vi vara på. Elin slutade lågstadiet och vi hade allt på klart inför skolstarten i augusti.

Rhodos - Grekland - sommar - sol - semester - UNDERBART!

 
Greencard och en till golfspelare till vår familj.
Juli, augusti och september rika, härliga
Bröllopsdag 19 år 





Talkoresa upp till Äkäslompolo - en "tumisresa" för mig & Tony

Elin i högstadiet, Tobias i gymnasiet och Christopher i Optima. Tre duktiga studerande!
 
En tuff brud växer fram....
Ett skratt förlänger livet och ja denna hösten har jag verkligen känt av glädje med fröken och hennes skolgång - LYCKA!

Vi får njuta av en vacker och varm höst.

Men oktober och november och december äro grå.
Storstädnings virus drabbade mig och vips hade mina två stora skrubbar fått sig en ordentlig genomgång. Höstlovet firade vi som vi brukar - i Lappland.



                                     
 
Många kraftiga vindar svepte över nejden med mäktiga vågor.
Så var det dags igen att besöka stället som ligger mig varmt om hjärtat - Lappland.
Christopher blev vuxen - 20 år!
Flera skratt i vårt hus, ja vi har nog förlängt våra liv detta år med många hjärtevarma goda skratt direkt från hjärtat.

 

Ha det bäst!
En kram från mig till dig! Ta med dig kramen och sprid den vidare!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar