lördag 10 augusti 2013

Hej, här är jag!

Ups!
Fick klagomål om att jag är för lite på datorn.....det har varit ledigt! Som en vän Jessica skrev är det omöjligt att blogga ikapp tiden så .......Njutit av en helt underbart skön sommar. Vi hade inte många saker insatt i vår kalender och det kan jag nu så här i efterhand säga att var en lottovinst. Fröken har klarat av att koppla av till 98 %  och om hon är nöjd så .......
Faster Mia titeln blev välanvänd av Emma

En ljuvlig kväll på väg mot villan 


Tankar D -vitamin

Underbart att simma

Att tvätta sig i havsvattnet har en viss charm

Att fiska tycker Elin om

En av mina favoriter i mina rabatter - lavendel



Alla solrosor som blommar på olika ställen på vår gård har fåglarna planterat, tack!
 
Denna dag som är sista dagen som 42 åring har jag gjort MASSOR! Allt från städa huset, till att klippa gräsmattan varvat med att koka vispgröt, rabarberkräm till att shoppa med fröken på stan till att mangla lakan eftersom sängen fick en storstädning och ja listan är lång. Ibland löper det som på räls och idag var det en sådan dag!
Ha det bäst och kram på er som följer min blogg!
 

1 kommentar:

  1. Tack för underbara bilder !! Vilken fin sommar det varit ! Välkommen tillbaka hit och skriva, jag har pausat en del också. Kramar

    SvaraRadera