lördag 16 mars 2013

BLÄÄÄÄ
Hade på känn redan igår kväll då jag satt i soffan efter bastun att det känns "feberintåg" i kroppen. Mina godsaker som jag dukat upp med för att avnjuta samtidigt med min tv kväll smakade inte som det brukar - varning!Sedan då jag skulle krypa ner i sängen kom frossan. Skaka så mycket att tom Pelle prins tyckte att det blev jobbigt, han kröp under täcket med Tony istället.Blev tvungen att stiga upp och sätta på mig mjukis byxor  fleecejacka och så yllesockorna var ju redan på plats, även vete påsen var värmd.Tempen visade 36,4. Efter tre timmars orolig sömn vaknade jag, svettig, dåsig och yr. Febern hade nu stigit till 39.Nu var det dags att aktivera han som snarkade bredvid mig. Värkmedicin och vätska stod högst på listan. Just nu är läget stabilt men.......Njuter av solen och det vackra vår vintervädret från sängen.
Ha det bäst och kram!

1 kommentar: