torsdag 10 januari 2013

Möte som avlöser ett möte som.......blir en mötespusselbit
Möten som behandlat allt från småbarn till språkproblem blandat med hur göra när barn far illa intervju till "hjärnskrynklarmöten"  till möte med färgblandare.
Att ha en vecka fullspäckad med möten som på måndag då det var tre stycken inom ramen på 6 h är nog gäsp då man liksom inte är van och är tvungen att vara 100 % skärpt på alla.
Och mitt i alla dessa möten, blev det nog hjärnsläpp då jag mitt i allt bestämnde mig för att nu ska vi måla och möblera om i sovrummet, hm hur tänkte jag här......Just nu känns det som att sova mitt i ett arbetsfält och så är det nog, hm!
Är ingen tv människa heller och mitt i allt så följer jag med Farmen som kommer varje kväll en halv timme -  ovant att ha en tv tid att passa men det har denna vecka bjudit både på skratt och ögonfröjd.
Ha det bäst och lämna gärna en kommentar för då blir jag glad!Tyvärr  inga bilder eftersom det strular!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar