måndag 29 oktober 2012

Hemma
Gårdagen innebar kommunalval - röstade redan från morgonen eftersom dagen annars skulle bestå av tarmtömning. Hur enkelt som helst men efter ett pip antal besök på toaletten känns det av och ingen fick gå på "min" bytta ifall de inte var snabba *smile*.


Då bensin är slut i bilen går inte bilen , så kände jag mig imorse och tog beslutet att ingen guldstjärna tilldelas mig om jag åker till jobbet efter röntgen som jag först tänkt, nu så här i efterhand var det bra att stanna hemma eftersom förmiddagen även den bestod av spring.
Lördag kväll
Jag väntar på resten av gänget

Nu var även killarna i och vi hoppade för att hålla värme, många skratt och skrik!


Lördagkvällen - vi avslutade poolsäsongen för i sommar.Temperaturen var - grader och Tony hackade upp en del så vi alla skulle få plats.Jag och pojkarna for i utan bastu och Tony kom sent om sider i från bastun men kan nämna att han tog sig dopp två gånger.Det är så underbart skönt!
Denna vecka har Tony kvälls skifte för andra gången i höst och jaaa, det känns ovanligt.
Ha det bäst och kram!

1 kommentar: