lördag 3 november 2012

Inlägg 100
Stolt mamma är jag idag.Dottern deltog i sin första "riktiga" simtävling idag och hon gjorde personlig förbättring med 10 s på 50 meter. Hon kom på plats 29 av 37 deltagare i sin klass - vackert så!Bra att fortsätta härifrån.Att hon med sitt bagage överhuvudtaget står på startpallen - en bedrift bara det!
Hon acceptera inte att jag åkte för att titta på tävlingarna - endast Tony fick följa med, jag fick vackert stanna hemma.För att jag också skulle få "vara med" filma Tony in hennes simning.Men till imorgon då det är tävlingar i vår stad då får jag åka och titta, men inte som publik utan som en "talkoarbetare", behövs många hjälpande händer.Hon har väl räknat ut att jag inte hinner se så mycket !Imorgon är det 100 m och stafett som gäller, sucka mitt hjärta men brist inte - spännande, ja det blir det säkert!
Vi hade filmförevisning även åt mommo & moffa samt hennes bröder.Kan inte riktigt förstå hur det blev så att ettan kickboxar, tvåan sparkar fotboll och trean simmar!Olika sporter men så är de ju tre olika individer stöpta i samma form.

Här sitter tre generationer och förlänger livet, lika lätt till skratt det har vi!
Ha det bäst och kram!

1 kommentar: