måndag 17 september 2012

Lättnad

Underbara barn! Mamma: Borta bra men hemma bäst, har sovit jättebra inatt.Kan intyga att det gjorde även jag - somnade med en pip huvudvärk men vaknade till en ny dag!Har under dagen konsulterat med barnläkare och om frökens provsvar och vidare undersökningar.Känns skönt att veta att de kollar upp henne.
Ringde till lägerskolan och hon trivdes och mådde bra men då var det ju inte kväll ännu, blir verkligen förvånad om hon inte ringer och vi tar Gud som haver ....då är det ett positivt tecken på att allt är på topp!
Allt som vi verkligen älskar är oersättligt och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat!
Fick ett telefon samtal ikväll av en minister som undrade om jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i kommunalvalet, visste att hon skulle ringa mig och hade redan funderat ut mitt svar.
Ha det bäst!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar