måndag 20 augusti 2012

Tiden går fort......

Förra veckan i korta drag: hela familjen återgått till vardagliga rutiner
Elin på femman

Tobias på ettan

Christopher på tvåan

Tony till sitt
jag till mitt
Att komma in i rullorna igen när sommarvärmen visar sig från en varm sida, hm ....veckan gick och gick och den ogjorda högen växte, som den brukar innan man kommit i takt men hjulet.Fick även denna vecka order om att glasögonen ska sitta på näsan - hela tiden och visst har jag haft det nuvarande paret mera och mera ,man liksom ser bättre med dem på men att de skulle vara progressiva hade jag kanske inte riktigt tänkt men nu blev det så. Sedan har det plastats böcker,häften, införskaffats böcker & allt det där som hör till.Under helgen kom jag dock ikapp ogjorda högen och nu ligger jag tom före - inte illa.
Juthbacka marknaden som drar åt sig folk som flugor till en dynghög har även vi besökt.Mina fynd: 26 böcker,ett pussel,maracas och ett bordsspel, vackert så.
Jag & Toffe


 


Mamma

Pappa med mina hembakta bullar
I år firade jag inte speciellt min födelsedag men en liten fest blev det i alla fall.

Nygräddade bullar är bara så GODA!
För att vi ska få njuta av varma spisar behövs det ved och det fixa mina killar!


Den värmer många gånger innan den är aska.
Nu ska veckan skalas av en dag i taget och som det hör hösten till så fylls kalendern med föräldramöten, övriga möten,aktiviteter och vips blev den full mer eller mindre men är man fem i familjen så är det ofta så att det är någon på språng.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar