fredag 24 augusti 2012

Veckans bästa kväll - FREDAG!

Att tända ljus, ljus i massor så rofullt, mysigt och alldeles UNDERBART!


En värmande brasa är ju inte heller fy skam  mest för stämningens skull , än så länge!
Att få gå runt i trädgården och plocka en bukett helgen till ära känns även det bra.
Nu återstår en skön kväll i länstolen med bra underhållning i tv, kan nämnas att jag senast såg på tv för över en vecka sedan men nu då hösten gör sitt intågande kryper jag gärna upp i min länstol på fredagskvällarna och  njuter av lite smått & gott!Vissa dagar är liksom bättre än andra.
Veckan som varit: full fräs som det är då allt börjar,hunnit med ett styrelsemöte i Oravais och ett föräldramöte i gymnasiet,spotlightkväll i vimlet med mamma och gräsänka sedan igår morse klarar jag  med bravur då mina ungdomar gärna ger sin mamma en hjälpande hand - puss på er!

Christopher ,mitt första barn,min fina lilla kille.
Vad skulle jag göra utan dig?
Så pigg och glad,effektiv och smart med ett temperament som få,
men det har du efter morfar så klart.
Ditt skratt,din energi, din blick - det ger mig en ordentlig
levnadskick.
Tobias min lilla hjärtevän.
Du var nummer två,den som kom sen.
Jag älskar dig bara mer för varje minut
kommer inte ens ihåg hur livet var förut.
Du charmar hela världen när du ler, då jag ingen annan än dig ser.
Elin, min lilla tålla.
Du kom som nummer tre, gjorde min skara fulltalig.
Så glad,stark och modig som gett mig glädje,styrka och mod.
Ditt skratt ,det glada och hjärtliga som omsluter dig - med det
sprider du solsken var du än går.

Ni är mina små mirakel, en skänk från ovan.
Att älska er,det är den finaste gåvan.
Med kärlek jag ser på er när ni sover sött,NI barn som jag till världen fött.

Älskar Er C,T & E!
 Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar