söndag 12 augusti 2012

Ja må hon leva.....Grattis mamma!

Elin sjöng som hon bruka och såg finurlig ut medan jag öppnade paketet.I mitt paket fanns det paket som innehöll ett paket och så höll det på si så där tio gånger =) I paketet fanns det:
Sloggi trosor - den utan skrynklor

Bebe bakelser -mmmmmm
Precis vad jag önskade mig eftersom jag redan tidigare fått:
Nya tränings skor i vitt & blått

Noolan blus - ett av mitt favoritmärke
Dagen förlöpte i trädgården med att klippa lavendel och göra buketter,rensa i rabatterna,njuta av matdoften som uppstod då Tony kokade i köket,plocka en del av sommarens attiraljer i vinterförvar(sommaren är kort) för när man väl börjat jobba så kör dagarna och veckorna på i rasande fart och då blir det inte att man njuter längre på samma sätt samtidigt som telefon pipade grattis och datorn med fb fylldes med grattisar.Det var en som skrev till mig att födelsedagen firas för att just jag föddes till jorden - tänk vad fint att vi alla är speciella alla envar på sitt sätt.
Dagens höjdpunkt var Tomas Ledin konserten!
Tomas - tack för en fin show

Krut i gubben
Festen har börjat och vi är på gång med sensuella Isabella på väg genom ett regnigt Europa 500 dagar om året då sommaren är kort och i natt är jag din....... showen innehöll hit efter hit och han gav järnet i 2 timmar.Även Fredrik Furu och Sara Varga gjorde bra ifrån sig.

Stod i tryggt förvar med min man Tony och ordningsvakten Jimmy.Innan showen var Tony och riggade upp scen med ljus,"gardiner" och det som hör till med ett gäng även sonen Tobias var med.Sedan när festen var över skulle hela scen rivas för att dra vidare och det blev jobb för gänget igen.
Tony


 Även Jennie ville var med - inte alla som kan sätta i sin cv att det varit med och riggat Tomas Ledin scen, härligt jobbat ungdomar.

 En födelsedag att minnas och bevara i hjärtat! Christopher kom hem kring 7 ,varit många hungriga gäster i nattens vimmel!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar