lördag 2 juni 2012

SNÅLTANDEN  SLÅR  TILL

Vet ni den där känslan då man får för sig att nu är jag snål på det och det liksom inte släpper innan man fått äta just det.Haft i några dagar ett otroligt sug efter bebe bakelser.......och de liksom finns ingenstans just den sorten jag vill ha.Imorgon ska jag göra ett slutgiltigt försök i stans alla konditorier och hoppas att jag lyckas.
Annars får jag nöja mig med allt det goda som bjuds på studentfesterna jag ska besöka imorgon.Hoppas det finns något riktigt gott, kräsen med det goda - ska det vara gott ska det vara riktigt gott annars får det vara!

Bröderna Toffe & Tobbe - mina söner. Den ena haft avslutning idag och den andra har imorgon. Dagen till ära bär de båda kostym, väldigt sällsynt!
Ikväll som andra fredagskvällar är detta min tv kväll och grande finale av Let´s dance tillsammans med chips,dipp & gott i glaset blir det!

Dessa två är absoluta favoriter.Nu är det slut på veckan det är dax för fredagsmys!Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar