måndag 4 juni 2012

Skolavslutning

Har haft barn i skola i 12 år och detta år var första gången på dessa år som jag inte var i lågstadiet på vårfest,känns lite underligt men eftersom min man är på resa till Malmö blev mitt val Tobias skola men tur är ju att vi har den här populära enastående´guldvärda  mommo  som kunde gå på Elins fest.
Jennie & Tobias
 Tobias gick ut grundskolan igår och till hösten väntar gymnasiet.Elin gick ut fjärde klassen och till hösten blir det en ny klass sammansättning  - igen! Hoppas att de denna gång lyckas bättre med indelningen, säkert inte lätt men......Fina betyg hade båda två , bra jobbat!
Den årliga syskonbilden vid körsbärsträdet - Tobias och Elin!
 Stolt mor poserar tillsammans med barnen.
 Av lärarinnan fick Elin ett kort och en dikt:

                                               "Varför är det så svårt
                                   att tro att man är bra.
                                  Att känna att just jag
                                  är den jag helst vill va

                                 Nån annans kvalitéer
                                 är sånt man bara vet.
                                 Men uppskattning från andra
                                 tas emot med tveksamhet.

                                 Tänk om vi bara kunde
                                 byta plats ett litet tag
                                 och genom andras ögon
                                 se oss själva för en dag.

                                Då skulle du få veta
                                det du inte tror på nu
                                - att det är helt fantastiskt 
                                att det finns någon som DU".




       Mor & dotter
Allt har sin tid - njuter av varje dag jag får ha mina barn hemma och dela glädje & sorg med dem!
                             Ge barnen kärlek
                        mer kärlek
                    och ännu mer kärlek
               - så brukar folkvettet
             komma av  sig själv.
                     citerat Astrid Lindgren
Inatt kommer även den resande mannen hem - härligt!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar