söndag 20 maj 2012

Ovanligt

Att vara hemma ensam en hel dag, det är ovanligt för mig! Tony har åkt med Elin tillsammans med Hem & skola till Power Park, Christopher har åkt med Cajsa till Vasa och Tobias är med Jennie i Sverige. Då återstår jag och Pelle.Vi har njutit av god mat -kållåda (ingen annan i huset tycker det är gott), tagit oss en tupplur i solen på terrassen,ringt de olika platserna som gänget befinner sig på och ja de mår alla bra.Man får väl sakta men säkert vänja sig vid ett annorlunda liv efter många barnår, vackert så.Allt har ju sin tid!
Pelle njuter i solstolen



Kommer ihåg då jag kallade min mamma för höns mamma, som de säger äpplet faller inte långt från trädet. Kan konstatera att
Jag är rik - Jag är mamma!
Att vara mamma är obeskrivligt.
Det finns inget - nåja.
Det finns inget - kanske.
Det finns inget - mittemellan.
Det finns blott och enbart gränslös kärlek till de underbaraste av underbara.
Tobias "Tobbe"

Elin

Christopher "Toffe"

         Trädgården och naturen har vaknat och världen byter färg:




Tony min grodprins


Ha en skön lördag!Kram

1 kommentar: