onsdag 16 maj 2012

Att klona sig

Inte lätt då man borde vara kapabel att dela sig i tre delar.En del på föräldrar möte , en del på bastu - matkväll med mitt projekt gäng och en del på fotboll!
Föräldrar möte om lägerskola hösten 2012

Styrka genom nätverk träff med bastu & mat

Tobias i målet

Vad tror ni att jag valde?
Jo hela föräldramötet,blev ingen bastu men god mat med gänget och Tobias fanns med i mina tankar!
Tänk att allt ska vara på en och samma kväll!

Ikväll har däremot dagisavdelningen jag jobbar på - Nalle Maja haft vårfest! Det var sång, hot dog  & saft samt spårning med familjen och så trevlig samvaro!
Fick även en underbar margeritue blomma, brukar köpa en varje år och hoppas att kanske i år ska jag lyckas hålla liv i den men nej , vi går inte riktigt hand i hand jag och just den blomsorten men kanske denna!
Efter tre hetsiga dagar stör det mig inte speciellt mycket att de lovat regn till imorgon, då kan man ju med godare samvete lata sig eller.....
                                                            Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar