lördag 7 april 2012

Sucka mitt hjärta men brist inte

Trodde att jag klarat operation utan vidare smärtor men ack så fel jag tog.
Sedan söndag förra veckan har mina smärtor varit mer eller mindre ihållande beroende på hur mycket värkmedicin jag har i kroppen.
Värken har flyttat från ställe till ställe och endast ansikte,händer och fötter har varit skonade från smärtan som flyttar sig från ställe till ställe.
Läkarna som varit många vet inte vad som felar, det de vet är att mitt infektionsvärde stiger
....Kirurgen säger att det inte kan komma från operation,hm...det ligger ju nära till hands!
Natten jag åkte in till akuten var jag så sjuk att min man fick klä på mig - några andra alternativ fanns inte.Igår då vi gick och la oss sa jag:Då vi åker in i natt så säger du att nu åker vi inte hem innan ni vet vad hon har och vet inte ni så får ni skicka oss någonstans var de vet!Och vad händer?Jo jag sover hela natten på magen för på ryggen går det inte av all värk.Ska se dagen an och åka in på kvällen för en crp koll för min egen skull vill gärna veta om den går upp eller ner!
Kom ihåg att kramas ofta!Det är en skön känsla som fyller kroppen med "jduioehjfjhgii"!
Önskar er alla som läser detta en skön påsk!Här gör vi det bästa av situation och njuter av dagen och har mardrömsvärk på nätterna eftersom det är värst då!Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar