lördag 7 april 2012

Äntligen

För att stilla min egen oro gjorde jag ett besök till sjukhuset ikväll - igen - för att få kollat mitt crp!Det hade stigit sedan igår.Talade med sköterskan och märkte att det verkade lugnt och fridfullt på fronten till läkaren.Frågade om det är ok att jag blir inropad som följande.Klart det!Jiha var min tanke för jag hade kollat vem det var.
En "gammal"välbeprövad typ en man kan känna förtroende för.
Fick sitta i lugn och ro, diskutera,byta tankar,oro, vad jag tror,vad jag misstänker och bingo!Vi är eventuellt värken på spåret.........ropar inte Hurra ännu men ....nästan!Men kan ni tänka er vilken känsla att få gå ut genom dörren med recept i handen som ska hjälpa mig att få bort denna JÄV.A värk jag haft!Han sa att sköterskorna ger mig kvällens tablett eftersom apoteket stängt och har de det inte i skåpet får de söka efter det på någon avdelning på sjukhuset!För medicin ska jag ha!!!!!!!
Det gäller att inte ge upp men då är jag ju inte den som ger upp i första taget heller men på något sätt är det inte så lätt att tala för sig själv men efter många dagars värk bygger man ett visst "dnfehtwhetwh"!!!!Nu hoppas vi och tror!!!!!!!Kirurgen - hm tyvärr sjönk du i förtroende =(
!
Tack till dig du duktiga läkare ikväll - nu hoppas vi att vi är värken på spåret!
Kram

1 kommentar:

  1. Nämen hej på dej ! Nu plötsligt då jag fick för mej att kolla min stastistik ang. bloggen så ser jag att en del hittat min sida via LejonetMaria och det var ju du !! KUL ! Hoppas det löser sig med din värk, du har ju prima läkare runt dej i alla fall !! ;) Ha de gott !
    Kram Carina

    SvaraRadera