onsdag 11 april 2012

Nu är den gjord

Varje år ska den göras och varje år då den kommer i postlådan, suckar jag.Men sedan när jag väl kommer igång och kollar mina anteckningar från året innan så går det som en dans.Jag talar om 
DEKLARATION!Jo även jag har färdig ifylld som alla andra men den ska alltid kompletteras.Bra så - nu är den underskriven och satt på posten!Med god marginal innan sista dagen.
 Många av oss väntar på sommar och sol, att få plocka undan vinterkläder,skidor och skor men här räknar vi dagarna tills vi ska få fira valborg och 1:a maj i underbara Äkäslompolo /Ylläs.
Då ska det skidas,åkas utför, fällas träd,badas bastu,simmas i vaken,äta och dricka gott men framförallt ska vi NJUTA!!
Tammitieva - det är stugan vi återigen ska bo i !Det är något speciellt med detta ställe - har liksom fått en varm plats i hjärtat!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar