torsdag 1 mars 2012

Morgonpromenad!

En sak jag inte förstår mig på är dessa människor jag möter då jag kör iväg till mitt jobb kl 6 på morgnarna som är ut och går. Tänk att man självmant stiger upp den tiden för att ta sig en promenad, nä men huhuh!Sådant gör man ju bara inte eller .....Det betyder att de stigit upp vid fem eftersom de redan är ute......vet inte vad det är som driver dem till det, mig skulle de nog inte få till det! Brukar säga att allt före kl 7 är natt!Det enda positiva med morgonskift på jobbet är att man slutar tidigare och att det ofta är lugnt och skönt.Min man han däremot stiger självmant upp på lördag morgnarna före 7 för att far på springtur med gubbarna.......som sagt var och en med sitt!
Det här betyder inte att jag vill sova hela dagen nej kl 8 är en bra tid att stiga upp mest lagom!




Mamma Mu hon är en konstig ko som pratar i telefon,gungar och har en vän som heter Kråkan. Ikväll var jag med dottern på teater med dessa två i huvudrollen.Hon är ju bara så god.


Man blir nog inte för gammal för en barnteater och absolut inte Mamma Mu.Dessa böcker är en självklarhet i min barnbokshylla!







Att vakna med huvudvärk betyder att man har det hela dagen!I alla fall jag.Spelar ingen roll hur många tabletter jag än kastar in så finns den där på lur..........och idag är det en sådan dag men man överlever finns värre saker att ha.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar