lördag 3 mars 2012

En dag i mitt liv

Ibland funderar man om en dag varit många eftersom det händer så mycket - en sådan dag var det igår.Började på jobb 6.30 eftersom vi hade lite barn och jag har + timmar passade jag på att ta ut sådana eftersom vi skulle mot Vasa och första stoppen var hos svärföräldrarna  där vi blev bjudna på mat.Efter maten åkte vi in till stan för lite shopping.
En hel del skratt blev det i underklädbutiken då Tobias,Jennie och Tony satt i soffan utanför provhytten med mig provandes bh:n.Är nu ägare till en ny svart sak.Även alla andra i familjen som inte var med pga en eller annan orsak så fick något.
Efter shoppingen och mera mat åt Tobias blev det då dags för vår egentliga orsak till besöket  Pleppo teater.


Den här kvällen förlängde livet efter alla skratt - eftersom ett skratt förlänger livet!De flesta skämten var helt ha,ha men det fanns även sådana som jag personligen tycker att skulle kunnat lämna bort men de bra övervann de dåliga och ja - det var BRA!
När vi summerade dagen i bilen var vi alla glada och nöjda!När sängen hittades var det 20h sedan jag stigit ur den!

Denna dag började med ett helt underbart Step up pass.Det som förgyllde det ytterligare var att även idag var Elin med och hon tyckte efter passet i omklädningsrummet att :Mamma nu luktar jag lika som Tobias efter träning!Hon var svettig precis som jag!Härligt!
Dagen har varit helt underbar med underbar vintervårsol som vi avnjöt på utsidan tillsammans Elin,Tony och jag samt Pelle prins.
Även soffan fick sällskap efter maten - en välbehövlig tupplur!
Nu har vi även inlett pusselbygget - härligt då alla i familjen kan göra något gemensamt!
Kram

1 kommentar:

  1. Va kul att du bloggar! Jag lade genast in sidan bland mina favoriter :)
    Jag vill också gå och se Pleppo! Men det är lite långt borta. Skulle jag bo närmare skulle jag definitivt joina dig på ett StepUp-pass!
    Och va kul att se bilder på hela familjen, hälsa dem och speciellt dina föräldrar!
    Kesia

    SvaraRadera