onsdag 29 februari 2012





Zumba!

Det är något speciellt med det.Man skakar loss,njuter av musiken,dansar,svettas och märker liksom inte hur en timme försvinner. Att man har en bra instruktör göt det ännu bättre!
Först när det kom tänkte jag att det där är nog inget för mig men tur att jag blev lurad med en gång för efter det är jag liksom fast.Fick igår äntligen börja zumba igen efter 2 månaders paus eftersom jag haft hälsporre och blivit behandlad har min läkare och fysioterapeut strängt ordat vila!Men igår.......tänk att jag haft abstinens efter zumba...det redan är historiskt! Det som gjorde zumban ännu roligare igår var att även dottern ville komma med på ett provpass och yes hon tyckte om det!!!!!!Nu skakar flickorna loss i detta hus!

Dottern fyllde 11 år igår och firat har vi i många etapper, det årligen återkommande restaurangbesöket gjordes igår som hör till och sång.Presenter fick hon på en shoppingrunda vi gjorde på måndag - klädskåpet fick förnyelse!

Efter en underbar dag igår så var det som om all spänning släppte för fröken och hon ville sin ålder till trots sova mellan oss men innan natten riktigt kom slutade historien att hon sökte sig till egen säng pga pappa snarka, hunden Pelle smackade och mamma var inte så pratsam kl 00.30. Bäst sover man nog i egen säng men saknar nog ibland tiden då man hade ett barn sovande i sängen. Får vänta på att det blir något barnbarn som ville sova över och självklart får det sova i vår säng!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar