måndag 26 augusti 2019

Ett inlägg

Min tid räcker inte till, jag ger den inte tid eller jag sätter tiden på något annat. Man kan tolka mina tomma dagar på bloggen på olika sätt.
Jag sitter väldigt lite vid datorn och det är från den som jag gör mina inlägg. Men här kommer en uppdatering sedan senast.
En underbart skön kravlös minisemester gjorde vi med mannen i mitt liv till Åbo för att spendera underbara dagar med killarna.
 Nådendal i vackert solsken. Tyvärr var inte Mumindalen öppen men vi fick minnas.

 Goda pizzor avnjöt vi i det soliga Nådendal utan större rusning med turister.
 Shopping med killarna med många skratt.
 Konstens natt besökte vi i ett soligt Åbo. Denna stad har verkligen fått mitt hjärta.
Vips så var vi inne på Åbo svenska teater och teaterbiljetter i handen. Så kravlöst och behövligt för oss!
 Kan ni tänka att vi även fick med oss hem 12 liter röda vinbär.Tobias arbetsplats hade dessa fina röda kvar som ingen skulle plocka. Dagarna fylldes även med diskussioner, sovmornar, städning av klädskåp, fylla frys och kylskåp,hälsa på Niclas och så mycket kärlek!
Duns! Hemma!
Övning med tjejerna. Hurtiga har fått göra bekantskap med travbanan i Kaustby, bra med vidgade vyer. Hon har och gör stora framsteg hela tiden.
Ni ska ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar