måndag 28 januari 2019

Måndag

Måndag och det är kallt ute. Tycker om vintern men inte allt det här kalla. -10 grader får det vara men inte så mycket kallare, tack!
En helt underbar och kravlös helg har jag bakom mig.
Vi styrde bilen mot Åbo! Så underbart att få krypa in i famnarna på dessa unga ståtliga män! Skål på att vi var samlade!
Lördagen innehöll sovmorgon och en dag på slottet!
 Åbo slott som jag endast kört förbi och promenerat kring. Nu var det dags att ta steget in.
 Timmarna for i ett svep utan att man lade märke till att de försvann.
 Roligt, intressant, mäktigt, mycket historia var det.


 Att Tobias bor nära och att vi kunde promenera dit, härligt! Tycker om att de gjort konstverk av dessa annars så fula elskåp.
 Kvällen bjöd på mera bubbeldricka, skratt, spel, mys med katterna och jag fick tanka mitt mamma hjärta.
Tack älskade barn för en fin helg!
Söndagen kom och vi fick köra genom ett kallt, soligt och vackert land, 435 km innan vi kom hem!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar