torsdag 24 januari 2019

Hinner inte med

Nu missade jag måndagen med uppdatering. Förra veckan var det något tre kvällar av fyra och sådant tycker jag inte om men det var att gilla läget.
Denna vecka har jag varit på en heldags skolning till Vasa och suck nog kan det vara tung att sitta inne en hel dag. Föreläsningarna var toppen men  inta van att sitta inne en hel dag!
Hur det går med våra tapeter! Suck! Från fabriken hade de mönsterpassat fel på produktionen så vi har nu blivit tvungna att byta helt tapet eftersom deras hela lager var av samma tryck! Suck! Men värre suck för dem kan jag tänka mig.
Inga nya bilder uppladdade så Olle i skrubben får komma med idag.
Tacksam varje dag över att ha mamma och pappa vägg i vägg. Idag tog de med sig kaninen Nisse för att åka iväg med honom till veterinären. Det går gulsot bland kaniner och de rekommendera att alla kaniner skall bli vaccinerade. Då fixar vi det!
Ha det bäst och kram!
Nu ska jag rusa för att mata fröknarna innan jobbet som följs av kvällsmöte!
Det är kallt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar