onsdag 1 augusti 2018

VCS

Vasa central sjukhuset med all inklusive.  Trodde jag! Ingen frukost ifall det skulle visa sig att det eventuellt var aktuellt med en operation. Idag hade mitt crp stigit till den stora siffran som 457!!! Nu vid detta tillfälle hade jag redan dropp och penicillin i droppform. Det kom en ny inremedicinsk läkare och funderade. Det kom en infektionsläkare och kollade efter sår eller något annat avvikande på min kropp. De konsulterade med en kirurg. Hm! Ingen operation!
Jag skulle få äta, hade inte ätit sedan måndagens morgon mål. Tryckte i mig hälften och så var jag nöjd! Strax efter lunchen kommer de in och meddelar mig att jag inte får äta mera idag endast dricka eftersom jag ska på hjärt ultra följande morgon.
Fick besök av en fysioterapeut som diskuterade en del om min nyfunna fraktur i ryggen. Fick några uppgifter som jag skulle göra om jag orkade.
Min bror kom på besök och vi funderade kring det ena och andra kring min mage och livet uppe i Lappland.
Att ligga på sjukhus och ha mannen och dottern i Boden gick hur bra som helst, jag fick ordentligt med vila och sömn.
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar