lördag 12 november 2016

Oktober blev november

En ny månad och av den har det snart gått halva.........Min agenda är innehållsrik.....och jag njutarbetar för fullt. Har nu jobbat ivrigt med att få skrivna ord på "forskningscirkeln", inte mycket tid kvar innan den skall presenteras.Kan ärligt säga att det skall bli skönt då den är färdig!

Möte med fjällklubben har jag också hunnit med, ögonbryns fixning, samlat tankarna i kyrkan, besökt gravgården, hört på Pelle Olsson som är en narkotikaföreläsare en kväll för att följande kväll lyssna

på Olof Röhlander som är mental styrketränare. Honom kan jag varmt rekommendera att gå och lyssna på. Det var allvar, fakta varvat med humor och en röd tråd genom hela föreläsningen!
Att ha en massagestuga ute på gården kan kännas hur rätt som helst. Tobias övar flitigt på alla frivilliga, på måndag inleder han sin första praktikperiod som han valt att ha i Esbo på Solvalla.
Förutom allt detta och allt övrigt som hör till vardagen så har jag njutit och tagit till vara på stunderna tillsammans med familjen.
Ha det bäst och kram!
Bild av Elins häst på Starstable



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar