söndag 24 januari 2016

Söndag igen

En vecka med kalla temperaturer går mot sitt slut. Nu har temperaturen stigit och man kan gå längre sträckor med vår lilla prins Pelle.

Inkommande vecka ska jag på sista rehab veckan till Härmä, Då är det upp till bevis. Känner mig lugn inför mina mål eftersom jag vet att jag nått dem men hur det går i gångtesten och muskeltesten det återstår att se. På något sätt känns det vemodigt att det är slut men tillika känns det skönt att detta kapitel i mitt liv slutar.
Tillsammans med Elin besökte vi idag högmässa. Den var fin från början till slut. En av prästerna spelade med i psalmerna på trumpet framme vid altaret, nytt för mig och vackert. Att en större manskör deltog gjorde att psalmerna "lät mycket mera", även Elin hade uppmärksammat detta. Härligt!

Detta veckoslut har jag varit ensamstående eftersom Tony varit på event fredag - söndag. Kan helt ärligt säga att nog är det tur att man är två.
Må så bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar