fredag 29 januari 2016

Målgång

Denna vecka har jag varit på min avslutande rehab vecka. Kan tycka att det känns skönt men tillika sorgligt. Vi var ett bra gäng som fått uppleva en massa kul tillsammans samtidigt som vi haft olika mål för vår vistelse. Själv hade jag tre mål och alla mål blev förverkligade.Duktiga jag!
Influensa tider! Tack , jo jag vet det! Under tiden jag huserade i  Härma insjuknade Tony och Christopher , hög feber och värk. Tack och lov så har vi mamma & pappa som hjälpte till. Onsdag kom och även mamma insjuknar, torsdag kommer och även pappa insjuknar, hög feber och värk. Christopher återvände idag till jobbet men de tre övriga hög feber och värk. Nu är vi tre kvar och vi hoppas och tror att det här fixar vi! Tony har snart sovit i fem dagar och han känner sig lite bättre men var på gränsen till att få medicin idag, vi avvaktar.
Veckans bästa kväll ligger framför och jag ska snart ta mig en titt i sjukstugan. Imorgon blir det travgala med Elin, tre rätters middag och lilla svarta!
Må så bäst och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar