fredag 2 oktober 2015

Fredag hemma hos mig

Så kom då fredag igen som varje vecka.
 Här hemma hos oss drar vinden Valio förbi med hårda vindar men inget väder är för dåligt!
 Elin och Ofelia trotsar vinden och ska trava. Solen skiner, himlen är blå och livet leker!
 Även Tony får lär sig att sätta fast grimman. Ofelia står snällt och väntar.
 Tankade hästvärme under tiden de fixade Ofelia. Hon är ju så söt och god!
 Nu är vi redo för några kilometer runt travbanan. Premiärtur med nya boots på hovarna!
 Ute vid havet blåste det storm. Kan helt ärligt säga att jag aldrig skulle ge mig ut i dessa vågor.


När jag tog denna bild fick jag en gratis peeling av sanden som kom emot.
Ha en mysig fredagkväll! Själv ska jag dra mig till skaran soffpotatisar, äta chips med dipp, se på tv, njuta av ljusets sken och värmen från brasan då vinden viner kring huset.
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar