onsdag 30 september 2015

Intresseklubben

Till er alla som väntar på nya inlägg oftare, nya statusuppdateringar på facebook, nya inlägg på instagram, ett meddelande på telefon eller rentav ett samtal och kanske till och med ett personligt besök. Till er alla kan jag meddela att min vecka består av sju dagar, mina dygn av tjugofyra timmar och just nu njuter jag av att ha en hund, en kanin, en häst, en man, tre barn och ett arbete som jag stormtrivs med.
 Behöver knappast säga att Ofelia charmar alla som hon möter. Att få immiga glasögon då hon vill komma nära med hela mulen - kärlek.
 Trav i solsken, blåst och regn. Härligt att se då de njuter båda två.
 Mamma, blir vi bra så här? Dessa tre underbara barn - kärlek. Att fånga dem alla på en bild är en stor utmaning idag.
 Eller vill du ha bilden så här? Det ska ni veta, att vi hade många skratt när bilderna togs. Vardagslyx!
Ny månad väntar kring hörnet, lovar inget men .......
Ha det bäst och kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar