söndag 2 november 2014

Söndag igen

Då har vi överlevt första veckan med vintertid. Mörkt, mörkt !
Veckan kom och for. Jobb, endast ett möte denna vecka och det var i Karleby.
Fortsatt med min städning av skåp och det känns så härligt!
Fredagkväll  -  hade i ett svagt ögonblick lovat Tony att jag kommer på FF Jaro årsfest. Med nylackade naglar, festskor på fötterna och humöret på topp åkte vi iväg mot segelpaviljongen Pavis.
Jag fick mig nog en ordentlig överdos fotboll, det ligger mig inte så speciellt nära hjärtat men stämningen var glad, maten god och sällskapet trevligt. Duktiga pojkar som även nästa säsong spelar i ligan.
Tobias åkte iväg på Halloween fest utklädd till gumma.

Lördagen började med sovmorgon, dvs vi sov ända till kl 9. Jo jag vet nu är det nog någon av er som tycker att det är väl ingen sovmorgon men jo ser ni det är det. Normalt ringer klockan redan kl 4.45 hos oss , inte för att jag är den som stiger upp då men Tony gör det. Själv är jag nog uppe före sju varje morgon.

Kylskåpet sa upp sitt arbetskontrakt och som vikarie fick en mindre variant komma ner från vinden för att rycka in.
Vi gjorde ett besök till gravgården och sände varma tankar till de som fattas oss. Lördagen fortsatte jag med att tillbringa tillsammans med olika arbetsmaterial, papper och mera material - städning även bland dessa. Kvällen avslutades med två filmer på raken.
Söndag - grå & dimmig .
 Dop i kyrkan hade vi blivit bjudna på.
 Den lilla familjen.

Söndagkväll och en ny vecka framför.
Husets selfie expert  - kärlek!
 
Ha det bäst och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar