torsdag 6 februari 2014

Februari

Någon annan än jag som tycker att januari kom och for med fart?
Nu är det februari och en viktig månad i vårt hus. Kortare än alla andra månader jo det är den, men det är också Elins månad. Den sista denna månad fyller hon redan 13 år.  Ups!
Förra veckan i programmet Skavlan var en av medlemmarna från gruppen Aha på besök ( ni som inte

vet vem de är googla). Jag tänkte i mitt stilla sinne att när Take on me kom, nog var den häftig - one of a kind men det var väl inte sååååå länge sedan, hm! Det visade sig att den kom för ca.28 år sedan. Då kan jag berätta att i den stunden då kände jag mig gammal, tyckte liksom att det var ju typ 10-15 år sedan.

Livet är för kort för att jag ska gå omkring och bry mig om vad andra tänker om mig. Mycket bättre att istället acceptera och tycka om mig själv för den jag är.



Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar