fredag 27 december 2013

Salt - sött - salt......rap och samma visa igen

Julhelgen gick som den skulle. Besök av mina föräldrar på julafton och alla barnen på plats - värmer mammas hjärta. Härligt att ha dem alla nära.
Nina fanns med i våra tankar
 
 
Kärleken
 Hela familjen samlad och tack Jennie för ditt tålamod, för att fota alla oss det är inte lätt !
 Många skratt mellan fotografierna, ja det var skratt.
 Dessa tre ligger mig nära om hjärtat. Hur stora de än blir i längd och ålder så är de mina barn.
 Mannen i mitt liv och mina barns pappa - ILY
Han med stort H
 
Juldagen - årliga pyjamasdagen, så även i år. Började med migrän men dagen blev bara bättre så mera mat, besök till gravgården även idag och så mera mat och slappa slöa framför tv.
Annandag -den årligen återkommande dagen firas hos svärföräldrarna med en stor del av mannens släkt. Mera mat, mat igen och så lite till mat.

Idag började jag dagen med en massage hos Maria. Så skönt! Detta var tydligen något som min kropp verkligen behövde och behöver ännu några gånger.
Nu blir det besök till Tobias "svärföräldrarkandidater" tillsammans med mina föräldrar.
Ha det bäst och kram!
Elin stolt på julaftonsmorgonen då hon kom ridandes förbi tillsammans med 10 andra flickor på rad
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar