lördag 24 augusti 2013

Lördag

Att vakna, få svänga på sig  och somna om - hur skönt är inte det då man känner att tröttheten är ett faktum. Sällan och aldrig händer det att jag stannar i sängen ända till halv tio men idag var det en sådan dag och med gott samvete gjorde jag det.
Men trots att morgonen blev kort har jag hunnit mycket.
Satte mig i bilen med min mamma, pappa och Elin för att ratta den mot Vasa. Där gjorde vi ett besök hos min fammo 92 år. Hon är vigulant och välhållen men dementen är ett faktum. Hon lider inte av det själv och vi som hälsar på får försöka att hålla oss på samma nivå och årtal som hon.
Sedan gjorde vi ett stilla besök på gravgården till mommo & moffas grav och många av mina mostrars gravar besökte vi. Ett lugnt och fridfullt ställe.

Ett absolut måste med pappa i bilen är en sväng via stranden och kolla båten. Vårt huvudmål var att fira min brorsdotter som fyllt 12 år.


Har lekt djursjukhus tillsammans med Emma medans  Elin & Linnéa fnissade och hade kul på vinden.
 Mitt hjärta mår så gott när jag ser dessa två. Respekt!

Tre generationer- Mor-son och dotter!

Mamma med barnbarn nummer fyra!



Kusiner

 
 
 
Ha det bäst och kram på er!
 







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar