onsdag 29 maj 2013

Småler - vad annat kan man
Igår när jag borstade mina tänder på kvällen märkte jag att neeeeej en bit var borta från en tand!Ok, tänkte att det blir att ringa jouren imorgon. Gjorde det och märkte att det inte direkt var rusning eftersom jag fick tid inom 25 minuter, vackert så. Hoppade i bilen och körde iväg från jobbet. Tandläkaren kolla och hade svårt att se var stället fanns. Hon sa nu slapp du enkelt undan , vi slipar lite och så är det ok - nice! Tillbaka mot jobbet och dags för lunch och knäckebröd, hm....vad händer en bit till far från samma tand, hm.....ringer och skulle få en tid om 30 minuter men denna gång säger jag att det inte är möjligt ( har ju dock 28 km en väg) Vi lämna tanden till sitt öde och kom överens om att vi fixar till det imorgon. Var tror ni min tunga tillbringar den största tiden ? Rätt gissat, vid "kratertanden". Tur att man inte direkt avskyr tandläkarbesök , när det blir imorgon igen! Få se om de tar bort den eftersom det är min "döda" tand! Ingen större sorg direkt eftersom den finns bak i munnen.
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar