tisdag 19 juni 2012

Still alive....

Det händer mycket just nu i mitt liv.
Nice Run 12.6

Vänner eller

Min man & jag

Christopher & Cajsa

Mommo med gänget ungdomar.Hon är en guldklippa för barnbarnen!!!

Tobias & Jennie

Mamma & pappa

Familjen som vuxit med två svärdotterkandidater


Blommorna mår grönt

Mamma trivs


 Sedan senaste inlägg har jag sprungit Nice Run med mina jobbkompisar,varit på konfirmationsfest till barnens kusin,storstädat garaget,arbetat med ved (mitt jobb att "pina" in veden),njutit av allt som exploderar i trädgården,sett hur en hund & kanin försöker bli vänner och så har symaskinen fått flytta ut (denna gången var det mamma som fixa småsaker).Det som känns ovant för mig just nu är att jobba eftersom jag brukar vara ledig med mina barn på somrarna.Nu ska jag endast ha fyra veckor semester mot åtta som jag brukar ha......i år är det så eftersom jag bytte arbetsgivare förra hösten.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar