måndag 25 juni 2012

Kärlek

Varje kvinna förtjänar en man som kallar henne för älskling, kysser henne som han menar det, håller henne hårt som att han aldrig vill släppa taget, torkar tårarna när hon gråter, inte gör henne svartsjuk på andra kvinnor och gör istället andra kvinnor avundsjuka på henne, inte rädd för att låta sina vänner veta hur han verkligen känner för henne, och låter henne veta hur mycket han verkligen älskar henne..
Min man&jag

Jag & han
 Efter en underbar långhelg som varit lyckad på alla plan känner man hur kärleken finns i huset med alla underbara ungdomar som velat tillbringa årets midsommar tillsammans med oss!
Jag med en del av ungdomarna


Pelle prins

C&C njuter i solen
Christopher & Cajsa med Elin i poolen

Elin


Snart ska även jag njuta av semester.......då kommer sommaren på riktigt!
Kram

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar