fredag 25 maj 2012

Tid

 Ni har säkert hört den tidigare men här kommer den igen:Tiden går fort då man har roligt!
Alltså vart tar dagarna vägen,består veckan endast av fredag myskväll och måndagsmorgon?Får den känslan mellan varven.
Kan även meddela att latmasken numera huserar hos någon annan.
Fick ett brev på posten igår var de meddela från mitt gym att de upphör med sin verksamhet......oh nej var min första tanke men efter en tids surfande så har jag två olika alternativ, tiden får utvisa vem som vinner mig och min svett!
Sen är det ju det här med melodifestivalen..... kommer ihåg då man var yngre då alla bidrag bandades och lyssnades på om och om igen.Då var det musik som heter duga åtminstone bättre än vad de hittills kommit med.Sedan var det endast EN kväll!Här kan det sägas :Det var bättre förr!
Hoppas ni alla fått njuta mer eller mindre av den underbara sol som förgyllt vår himmel de närmaste dagarna!Sådana dagar som vi haft är man glad att man kan/får tillbringa massor av tid ute tillsammans med barnen på utsidan!
Imorgon sjunger vi :Nu är det slut på veckan och dax för fredagsmys tillsammans med Let´s dance!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar