tisdag 6 mars 2012

Godis.....det är gott!








Har alltid varit svag för godis och just nu är det denna gamla goda favoriten som är favorit i repris! Den är sååååå god och sååååå måste ha!Tio på raden - inga problem! Brukar inte strejka eller ha nyårslöften men ifjol vid 1:a maj så då tänkte jag att nu ska jag godis strejka en vecka eller två och det blev tom tre månader utan godis.Det var nog personligt rekord! Man måste vara motiverad och taggad annars kan det lika bra vara. Just nu så njuter jag av att dessa finns i butikshyllorna och att jag får njuta av dem en kväll som denna en helt vanlig tisdag med en liten blåvit guldkant.Ha det bra och kram!

1 kommentar:

  1. Inte illa. Fast de små kulorna av den röda varianten vinner nog för min del.
    hälsar
    K. Marianne

    SvaraRadera