måndag 5 mars 2012

Frihetskänsla

Att få sätta sig i bilen, höra bra musik,vara på bra humör och fina vägar......oj så mycket man hinner tänka,fundera,ändra,planera bakom ratten på en bil.Idag då jag körde mot Vasa för att gå en kurs så hade jag just en sådan "super duper" känsla - frihet med positiv klang och oj vad man hinner fundera på allt och samtidigt ingenting!
Efter kursdagen gjorde jag ett besök till fammo och vilken underbar känsla jag fick efter besöket!Tänk att en människa kan bli så glad av att JAG kommer på besök.Man blev bara glad av att hon blev så glad.
Fammo på sin 90 årsdag 14.5.2011

Kursen jag gick idag handlade om språkstrategi - oj vad den satte myror i huvudet med positiv effekt.

    Glad över att jag fick gå den och att jag valde att gå den är jag efter dagen, nu återstår två delar och så en del hemuppgifter.Men det gör man på arbetstid så det är lugnt som jag brukar säga!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar