fredag 16 mars 2012

FREDAG
Att sitta på skolbänken då man är van att röra på sig känns ovant.Att dessutom få läxa - det var länge sedan!Har fått vara med om en grupp theraply skolning var vi fått massor av fina tips och verktyg att ta med oss till vardagen på våra jobb! På denna två dagars långa kursen fick vi mycket inspiration.Roligt att träffa gamla arbetskompisar men även roligt att lära känna de "nya" kollegorna mera ingående som jobbar i samma kommun.


Vardagslyx - att få komma hem till ett nystädat hus, maten puttrande på spisen och kylskåpet fyllt ! Härligt!!!!!!!!
Då återstår för mig att vika lite byk från veckan,tända spisen,ljusen då mörkret kommer och njuta av min tv kväll!!!!Klarar mig bra utan tv alla dagar förutom fredag då jag ska kolla in The Voice of Finland, tycker att de är bättre än den svenska varianten!


Nu ska jag njuta av en skön kravlös helg! Samla krafter inför nästa fullspäckade vecka!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar