lördag 18 februari 2012

Lördag!
Idag har det varit full rulle.Gubben for på morgonlänk redan kl 7.30,Tobias på fotbollsmorgonmål kl 9,jag på StepUp kl 9.30,present uppköp Elin på kalas kl 12.30,Tony till simhallen som tidtagare kl 12.30,Tobias till Tellus för match som de vann med 7-0 mot GBK kl 12.30, jag till frissan kl 13.15 för att sedan infinna mig i Tellus då matchen började kl 14 efter Elin från kalaset efter första halvlek, hem och fixa mat åt oss som var hemma.Mötte Christopher i dörren som skulle på vinterbad,Elin ville till simhallen för att se tävlingarna.Njöt av pizza med hunden som sällskap,Tobias föredrog killarna på datorn.Tala med mamma på telefon och kollade med pappa att allt är ok!Förde in lotto-man kan ju inte vinna om man inte lämnar in en kupong =) Nu har det lugnat ner sig lite.....Tobias på väg till Jennie,Christopher ska på jobb till kl 22 och själv tänker jag ta en tidig kväll för att vara pigg inför morgondagens resa till Tammerfors då mamma ska hämtas hem!Och Elin förgyller kvällen som sällskaps dam åt moffa.
Pappa - mina barns moffa
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar