fredag 17 februari 2012

FREDAG - igen!

Då var det fredag igen!Gillar det men huh så fort det går!Trivs med tillvaron och tycker att det går för snabbt, vill hitta bromsen och njuta!
Ikväll skrivs historia då alla våra barn är på samma disco!Den äldsta som legitimerad ordningsvakt,följande som arrangörsmedlem och den yngste som discodansare!Roligt att de alla tycker om musik och att dansa mer eller mindre!
Själv ska jag krypa upp i soffan och njuta av min tv kväll!Ser sällan och aldrig på tv men fredagarna bjuder på en del underhållning som intresserar mig.
Mamma och även min vän!
En glädjande nyhet från idag är att min mamma högst antagligen får komma hem på söndag så då blir det en tur till Tammerfors för min del, åker med taxin som ska hämta hem henne.Mamma, ja det finns nog ingen annan som du!Tack för att just DU blev min mamma och mina barns mommo!
Nu ska vi soffmysa med gubben innan taxikörningen börjar igen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar